Garantie si returnare marfa
Cum se schimbă sau returnează un articol
- Asigurați-vă că nu au trecut mai mult de 14 zile de la data achiziției. Nu numărați ziua achiziției.
- Asigurați-vă că produsul nu se află în lista de produse care nu sunt eligibile pentru retururi sau schimburi.
- Marfa trebuie sa nu prezinte urme de utilizare sau consum, marfa trebuie sa fie completa (ca la momentul achizitiei), prezentarea trebuie pastrata.
- La schimbul sau returnarea bunurilor, fondurile pentru livrarea bunurilor nu sunt rambursabile. Retururile și schimburile sunt pe cheltuiala exclusivă a cumpărătorului.
Ce documente trebuie să pregătiți
- Un document care confirmă achiziția furnizat de Vânzător (certificat de acceptare, factură, cec sau alt document care confirmă faptul achiziției).
- Un document care confirmă persoana.
- Cod fiscal de identificare.
- Detalii card bancar sau cont bancar curent (în cazul plății cu card bancar).
Este posibil să returnați bunurile
- În spatele adresei: Moldova, Chișinău.
- Sau prin trimitere prin posta noua (plata pe cheltuiala expeditorului). Sucursalele noului oficiu poștal pot fi găsite la telefon 06216 9011
